Olof Sköld har en unik metod för att skapa direkta och varaktiga resultat. Han är på plats hos er, med er, i er konkreta vardag. Olof ger stöd och coachar medarbetare på plats i direkt anslutning till det operativa arbetet. Olof Sköld ger föreläsningar som får en hel grupp av människor tänka i nya banor.
Sköld håller konsultationer och rådgivning inom försäljning, affärsmannaskap, förhandling och ledarskap. Det kan handla om allt från att agera bollplank vid framtagandet av operativa och strategiska planer till karriärrådgivning och mentorskap. Ibland behövs det även ett bollplank i den operativa verksamheten. Sköld kan aktivt gå in och bistå med direkt coaching för exempelvis säljare, säljchefer och andra ledare.
Kunduppdrag i ett urval
Volvo, Nordea, AstraZeneca, Abba Seafood, Ericsson, SEB, Stena Line, Carlsberg, SvD, Verdens Gang, Mekonomen, Niscayah, Länsförsäkringar, Procordia.
Uppdragsformer i ett urval
Operativ försäljningsledning, Förhandlingsteknik, Säljträning, Call Center Management, Förändringsprocesser, Management Consulting, Retorik, Key Account Management, Föreläsningar, Coaching, Train the Trainer, Kundservice, support och Helpdesk